Open top menu
10/03/2013

Trafiłam ostatnio na stronę mega utalentowanej dziewczyny. Kocham ludzi z pasją, kocham ludzi, którzy każdą wolną chwilę poświęcają rozwijaniu swoich umiejętności, swojego talentu. Taką osobą jest właśnie ona.
Sama o sobie pisze, że jest artystyczną duszyczką, która najbardziej szczęśliwa jest wtedy kiedy może coś pokleić i uszyć. Rękodzieło to coś co kocha najbardziej. Ja osobiście zakochałam się w jej dziełach. A mnie osobiście mało co porusza więc to musi być coś :D



Moje zamówienie tyczyło się jednej bransoletki. Ale ta kochana dusza zważywszy na mój błogosławiony stan postanowiła zrobić mi miłą niespodziankę i w paczce znalazły się jeszcze dwa prezenty. Oceńcie sami.





Prezenty dostałam dwa.
1) Ozdobny pas na brzuszek , idealny do sesji brzuszkowej, która odbędzie się już niedługo.
2) Bransoletka nawiązująca ozdobami do osoby, która całkiem całkiem zaczyna fikać tymi małymi stopami w moim brzuchu.







bransoletki : Asica tworzy
nails : Alicja Kurek
Tagged

3 komentarze:

  1. Znam Asie dobrze zamawiałam u niej duzo pieknych rzeczy własno recznie robionych i również czesałam sie a ostatnio włoski zafarbowałam i jestem bardzo zadowolona. moja córeczka dzis zakładajac opaseczke do przeczkola powiedziała mi mamusiu ta opaseczka przypomina mi o cioci. Asia jest zdolna i bardzo przyjazna duszka mozna i wygadac sie i wyplakac wysłucha zawsze .polecam serdecznie ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie te rzeczy od niej dostałaś ; ) i jak milutko z jej strony, że dodała gratisy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ludzi z pasją. Ta osoba ma do tego jeszcze dobre serducho :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obrażające mnie, moją rodzinę i czepiające się każdego szczegółu naszego życia nie będą publikowane.

.